Facebook & Katolik

Hallå där!

Nu har jag suttit hur länge som helst och försökt lära mig facebook, och jag har lyckats ganska bra tycker jag! Haha, jag har bara varit hemma hela dagen och vilat upp mig, tyckte att det behövdes eftersom jag är förkyld och vill inte bli sjukare tills i helgen. Förhoppningsvis blir planerna av, trots att inte Caroline kommer ner hit förrän på måndag. Det är första gången på väldigt länge som jag faktiskt planerar min helg! Annars blir planerna av både den här helgen och nästa har jag hört? Ahja, hoppas att det blir av iaf!

Jag är ju katolik, men jag vet inte mycket alls om det! Så jag ska plugga som faan för att lära mig allting, och jag ska försöka plugga åtminstone lite varje dag. Så kan jag ju skriva upp lite här vad jag har lärt mig, för er som är intresserade av religion och sånt där :)
Kram på er! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0