Hemma från stan

Hej mitt i natten!

Nu har jag kommit hem ifrån stan! Jag och Becca åkte då in till Gullmarsplan och chillade där ett tag på 7eleven. Jag köpte en Pucko, en bulle med sånt där grönt klet i mitten u know? Minns inte vad den heter haha, sen köpte jag en Amerikansk äppelpaj med karamelltopping på? Lite halvgod var den, men ingenting jag skulle rekommendera och säga WOW över. :)
Men men, haha jag och Becca är allt bra sjuka... Vi lyssnade på radio när vi precis kom till Gullmars, och då sa dom.. aah nått förnamn iaf och sen Applekvist. Haha och vi tyckte det lät konstigt att säga Apple, det är ju liksom ett engelsk ord, alltså dom uttalade det exakt som det stavas. Så vi försökte komma på hur man skulle säga det på engelska. Applequist? haha asså jag var helt seriös, och Becca började ASGARVA! Jag fattade ju inte vad som var så kul, man säger väll Applequist på engelska? (uttalade det koist, u know? haha) Men hon bara fortsatte garva! Sen sa jag Applegren? Kanske Appletree? Och hon fortsatte garva! Sen sa jag Applegren-på-engelska, och det fortsatte.. Kunde ju inte låta bli att garva åt henne! xD Haha, sen satt vi och diskuterade på 7eleven vad man sa, och det fortsatte lite senare under kvällen också, vi frågade en vakt hur man sa kvist på engelska. Nej nu ska jag kolla på Översättning på Google bara för det...
Det står:

substantiv
  1. TWIG
  2. KNAG
  3. SPRAY
  4. SPRIG
Säger man så? Twig? aah kanske! Men i alla fall. Kul hade vi inne i stan! Blev lite långtråkigt så vi försökte få tag på Maxi i Rönninge/Salem för honom har vi velat träffa ett tag! Dom satt och spelade och skulle kolla nattbussar ut till dom, men så bröts det... :/
Så nu har jag åkt hem och sitter här! Skönt iofs för min hand gör ännu ondare och svullnare av kylan och jag vill bara att det ska läka! :)

Men sov så gott allesammans, så ska jag lägga upp lite bilder jag och Becca tog strax och lite flera imorgon säkert, när jag får bilderna från Becca! ;) Puss o kram <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0