Worlds best dance crew (a)

Är det någon som kommer ihåg Jabbawockeez? Dom vann den första säsongen av Americas Best Dance Crew på MTV. Asså jag struntar i alla som säger att det är gammalt, jag älskade Jabbawockeez då, och jag gör det fortfarande! Dom är så sjukt jävla grymma på det dom gör!

''- There's nothing better than watching a whole bunch of guys dance, especially when they can.''

Är det någon som håller med mig? :P Hade glömt bort dom ett tag nu, eller man kan ju inte glömma Jabbawockeez liksom, men hade inte kollat på dom på ett tag, så såg jag lite bilder o så nu och kände att jag måste kolla på dom igen asså... Här kommer två länkar på dom för dom som vill se världens grymmaste dansare. :)

Samma framträdande men två delar.
Första delen
Andra delen





Min favorit av dom som är med är ju Kid Rainen, han längst upp till vänster med kepsen bakåtvänd... Han kan snurra på skallen i flera minuter, fattar ni?! Jävlar säger jag bara :P

Ganska dålig kvalité, men man ser varför han är grymmast :D

Hope you enjoyed it ;)



Kommentarer
Postat av: col

dem e fan grymma!! du borde lägga upp länkar till klippen där du försöker härma deras moves :P

2010-01-09 @ 00:46:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0