Wierd dream

God morgon ^^


Jag vaknade typ nyss av en riktigt sjuk dröm... Har legat och sovit sen 8 på kvällen fram tills nu, jag har märkt att om jag sover som normala människor (alltså lägger mig på kvällen och går upp på morgonen), så drömmer jag dom sjukaste mardrömmarna ever! Det är inte roligt nånstans. Förutom kanske att dom faktiskt är så pass sjuka att jag sitter upp i sängen tio minuter efter o tänker what the fuck..? och att dom är så verkliga, så klara, att jag på nått sätt tror att det händer på riktigt? Aah, men det är bara allmänt fuckat... Typ jag kör bil, byggnader rasar och brinner, vi klättrar på väggar, blir tagna av snubbar som har värsta makten, vi rymmer och aah ännu mer sjuka saker...
Så jag hoppade hit hehe visste inte om jag skulle ligga kvar o glo på tv o lata mig eller om jag skulle sätta mig här o vakna upp lite, så jag blandade kortleken och jag hamnade här. :P Nice huh?
Sitter o lyssnar på asgamla låtar med Darin haha jag tyckte om honom rätt mycket när han var ny, jag tycker fortfarande om hans röst grymt mycket, han kan verkligen konsten att sjunga! :) (8)


Jaa det är väll sant, jag får försöka se skönheten i mina sjuka twisted drömmar? ;D





Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag skulle bara säga att din blogg är bra,jag gillar den faktiskt:D Jag har också en blogg,men den är inte så lik din blogg.Men jag tror du skulle gilla den faktiskt :) Jag hoppas det alf.



kram / http://housebunny.blogg.se

2010-01-17 @ 12:36:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0