What are u guys thinking, seriously..?




En grejj jag inte fattar är varför killar blir så jävla sura för att man inte raggar tillbaka? Dom vet att man har pojkvän och försöker stöta o säger att dom gillar en o shit men man ger inget tillbaka för att man är upptagen, och då är det helt plötsligt
mitt fel att jag sårar dom? Jag har inte ens gett en liten stöt ens! Asså ursäkta men vad fan tänker ni med? Allvarligt talat här nu, om ni stöter på en upptagen tjej så får ni väll för faan ta konsekvenserna? Men fine vill ni lacka sönder o ge mig kasst samvete fast jag inte borde ha de o få den upptagna bruden o må kasst för att hon har hittat någon hon älskar och ni inte får som ni vill så fine... Fortsätt som ni gör! Sen kan ni ju fortsätta gå och tro att ni är dom enda jag vill umgås med och inte har andra vänner och bli sura för att jag hellre umgås med dom, varsågod o bli arg på mig för att jag har vänner oxå! Jag är visst för snäll ibland, förlåt för det. Jag kanske borde gå o bli bitch istället men det är inte min personlighet, så det här får väll fortsätta i oändlighet! So I guess I'll have to take it all back.
:)




Kommentarer
Postat av: crippa

Har dem svårt att fatta det lr? lol xD

2010-01-26 @ 13:58:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0