Välkommen till min nya blogg!

Jaa, hej allihopa :)

Jag är helt ny på det här, har suttit i typ tio minuter o kollat runt lite hur man gör o så där, men det kommer nog ta ett tag o lära sig helt, höhö. Så eftersom jag är helt ny här så ska jag ägna det här inlägget åt att presentera mig själv och berätta lite vad min blogg kommer handla om.
Jag heter Josefin och är 17 år. Bor i två förortar till Stockholm eftersom mina föräldrar inte bor ihop. Och det är nice, att bo på två ställen är aldrig fel. Min lilla familj består av en mamma, en pappa och en storasyster (och mig såklart)... och några katter också ;)
Och så över till mig då da, eftersom det var mig själv jag skulle presentera i de här inlägget :). Heter som sagt Josefin och är 17 år, är lagom lång och smal, men det kommer komma upp bilder på mig så jag behöver ju inte säga så mkt om mitt utseende now. Tycker om, nej älskar, humor och att skratta, att umgås, dricka då o då med friends. Andra intressen e musik, dans, teater o sånt men allra mest älskar jag bilar och motorer och motorsporter, motorcyklar och allt sån :) Choklad är oxå det bästa som finns, who's with me?! :D

Min blogg kommer att handla mycket om kärlek och killar, men även min vardag såklart, vänner, lite fester här o där, och mycket random stuffs :) Hoppas ni läser vidare på min blogg, och jag ska säga nu med en gång att jag är ingen ytlig jävel som säger att man måste vara så smal så låren inte går ihop och magen får inte vika ihop sig när man sitter ner eller att man ska se ut på något speciellt sätt. Man ser ut som man gör och man borde vara stolt över det för det är den kroppen man har, såvida man inte vill köra med plastikoperationer, do whatever you wanna do with your life!

Vi hörs!



Kommentarer
Postat av: col

här haru din första kommentar :D

2010-01-05 @ 03:34:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0