Jabbawockeez :)

Nu ÄNTLIGEN kommer jag in på bloggen! :D Vaknade runt 4 ungefär och låg och vaknade upp ett bra tag. Jag vart helt chockad när jag vaknade så sent för det var väldigt längesen jag gjorde det alltså! Kändes jättekonstigt o ha sovit bort hela dagen, när jag förut tyckte om att gå upp på kvällen och sova hela dagarna. Snacka om att man verkligen kan förändras :P
Jag har faktiskt inte gjort ett skit idag, bara tagit det lugnt hemma o chillat. Men jag känner för o göra någonting men inte åka ifrån Skogås haha. Får se vad som händer senare, om jag faktiskt orkar åka härifrån och hitta på något vettigt, eller om jag drar hem till någon polare här i Skogås eller om jag lyckas dra hit någon rolig hehe :)
Men nu än så länge så kollar jag runt lite på youtube, snackar med folk på msn & käkar mat haha man måste ju äta också. Tänkte lägga upp en video på Jabbawockeez, som jag och en tjejkompis dansade till. Och det blev ju verkligen en succé... not! xD Men roligt som faan var det och folk som sett videon garvar men det är något som jag inte tänker visa här (a) Sorry guys..


Dom är verkligen helt underbara, charmtroll! ;D <3

 

 


Kommentarer
Postat av: col

den videon va rolig som fan xD

2010-01-30 @ 20:12:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0