OVER!, Bumper Stars & cool hwhip! ;D

Hahahaha asså jag och en killpolare, Crippa, har några grejjer som bara är helt otroligt sjuka! Som att vi pratade i mic förut på msn och så kom jag på att vi skulle säga Over efter varje micinlägg vi sa du vet det funkade inte o prata i mic just då på min dator så vi spelade in små klipp på msn ^^ Och varje gång Crippa glömde säga Over så sa jag åt honom att han måste säga Over efter varje mening annars lyssnade inte jag.. Hahaha sen så hittade vi det här gamla klippet från Family Guy... Ojojoj vad vi garvade, det påminner ju om oss som faan alltså! ;) Eller hur Crippa?! :D


 

 

Sen det här klippet haha jag och Crippa spelar ju Bumper Stars, jag är en fet sockerninja och Crippa är en fet katt, och man ska ta massa frukter... Så såg vi detta klipp och det är ju totally jag och Crippa style när vi är fulla.. Fast det är inte Pac Man, det är Bumper Stars vi spelar ;)

 

 

 

Det blir jävligt många Family Guy klipp nu men det är ju jag och Crippa vafan :D Det här är så jag! Jag har mina egna små ord, jag säger sandhalva och sälhena, om ni kan lista ut vad det står för ;P Men det här är då SÅ JAG när jag ''säger fel'' hahaha!

 

 

Det krävs en Einsteinbebis-Jossan och en alkoholiserad sexgalen hund-Crippa för att komma på sånna här saker ;)

 

 


Kommentarer
Postat av: col

SOL KLART ÖVERALLT!!!! XD LOL

du e verkligen en einstein bebis, Jossan ;D<3

2010-01-30 @ 00:04:40
Postat av: col

"you see the wire what? -pulls the wire- OVER!!!" :D

2010-01-30 @ 00:17:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0