Natt-tips!

Jaa jag är fortfarande vaken hehe :) Men pigg säger jag inte att jag är dock! Jag sitter här och lyssnar på Lisa Scinta som jag tycker har den vackraste sångrösten jag har hört... Första gången jag hörde henne blev jag helt ställd asså kunde varken sluta lyssna eller stirra på henne! Underbar tjej :) <3
Jag lovade er ett tips idag, men helt ärligt så har jag varit jätteförvirrad över lite saker hela dagen, är fortfarande ganska förvirrad över samma sak, har varit det ett tag och kommer nog vara det ett tag framöver tills det löser sig :) vilket jag hoppas att det gör för det känns inte bra någonstans det här..
Men jag tänkte skriva ner lite saker som jag vet att killar tycker om och för att dom ska hålla sig nöjda. Sen finns det förstås mer och att inte alla killar tycker om samma saker som jag skriver ner förstås hehe men jag skriver ner lite småtips på det jag vet och det jag kan tänka mig att dom flesta gillar :) Lite oskyldiga tips just nu inatt men jag lovar och svär på att det kommer upp flera seriösa inom kort tid!


  • Jag kan ju börja med att säga att det är helt okej att störa sig på sin pojkvän lite då och då och klaga på honom, det skadar ingen så länge han inte hör ;) Neej men helt ärligt talat, att vara en liten ängel skulle aldrig funka, din pojkvän skulle tråka ut sig till döds om han inte får åtminstone lite drama. Fine, dom brukar kalla oss för dramaqueens och allt sånt shit, men vaddå, dom är inte mindre dramaqueens än oss? Belive me!
  • Ge din kille en massage lite då och då, det skadar aldrig någon! ;D He needs it, och så lär han ju känna att du vet hur du tar hand om din man, för det måste man ju veta. Haha, asså en kvinna måste veta hur man ska ta hand om sin man, på samma sätt som en man måste veta hur man tar hand om sin kvinna :P Liksom, what u give is what u get, you know? :)
  • Killar gillar uppmärksamhet. Simple. Dom brukar oftast säga tvärtemot, och ibland menar dom ju att dom vill vara ifred, men dom vill gärna ha ens uppmärksamhet. Det är allt dom vill. Därför blir dom svartsjuka när man till exempel är med en kompis. Då betyder det att dom vill ha uppmärksamhet. Fine, liksom ge dom den uppmärksamheten dom behöver, men inte för mycket, give it to them when they need it. Annars gör du det inte. Det är liksom, hur mycket man än förnekar det, männen som bestämmer. Alltså så har det varit för evigt haha låter sjukt gammalmodigt men det är så; så länge man tar hand om sin man så är allt lugnt liksom. Men se till att aldrig ta skit och du borde få tillbaka det du ger, på ett eller annat sätt.
  • Killar förväntar sig oftast att få veta vad man ska göra, vart man ska och vem man ska träffa. Alla kanske inte är så, som sagt är detta bara för dom flesta. Men dom förväntar sig samtidigt att dom själva inte ska behöva berätta. Så när dom frågar är det kanske bäst att berätta lite vad man ska göra o så där hehe. Men har han rätt att veta så har du också det, remember that :)


Det var tre(fyra) tips som jag hade på lager i mitt trötta lilla huvud just nu. Jag hoppas att det var lärorikt, men dom flesta tjejer vet säkert redan om det här, men som sagt så lade jag bara upp lite enkla användbara tips på hur du håller din pöjk nöjd i dom flesta situationer! Det kommer upp flera tips precis som jag har lovat men jag är väldigt trött just nu hehehe, så det blev inte så jättemycket. Men jag hoppas att det räcker för tillfället!

Godnatt och sov gott allesammans nu och dröm söta drömmar! Ha en bra torsdag imorgon(idag) och så hörs vi när jag vaknar upp!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0