Trevlig kväll

Nu har mamma förflyttat sig in till vardagsrummet och tittar på ''Vi hade iallafall tur med vädret 2''. Och jag sitter kvar här o lyssnar på musik, och så där :) Det var mycket trevligt o umgås lite med min mamma ikväll som jag inte har gjort på sjukt länge! Vi satt och lyssnade på massa musik och pratade lite och så, jätteroligt :)

Jag har tänkt vidare på den där idén btw, och jag ska lugnt göra den... Men det kommer ta några dagar innan jag kan börja med den, och jag tänker fortfarande inte säga vad det har med o göra, men det kommer bli sjukt roligt iaf, måste jag erkänna! Neej jag får inte babbla för mkt nu asså :P

Men ha en trevlig natt nu allihopa, puss o kram.



Lite smått vågad bild på mig, but I like it ;D





Kommentarer
Postat av: Anonym

who wouldn't like it? ;P

2010-01-15 @ 20:48:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0