Tjaa

Sitter nu hemma hoss morsan och försöker fortfarande vakna upp. Är sjukt seg idag, Billy skjutsade hem mig runt 1 eller nått sånt för han skulle ut o fixa lite saker. Så jag tog mig ett skööönt, varmt bad då :) Asmysigt. Men jag och Billy hade det mysigt igår kväll, kollade på Mr. Bean och bara snackade en massa, sen däckade Billy i soffan och jag snodde hans säng haha (a)
Idag ska jag antingen bara ta det lugnt eller så blir det fullt ös idag, man får se vart tiden går :) Jag sitter iaf och kollar på en sjuuukt rolig snubbe på youtube! Inte sett nån så rolig på länge, och idag behöver jag lite skratt! Kolla på honom, här är hans videos på hans kanal: http://www.youtube.com/user/nigahiga#g/u

Ha en jävligt nice eftermiddag nu ;)


 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0