So fine :D

Good mornin' everybody ;)

Jag är supertrött idag! Satt uppe till typ 1 kanske och vaknade 10, borde ju inte vara så trött? Mina ögon känns helt knas som om de e meningen att jag ska blunda hela dagen xD Men jag ska in till stan om ett tag o träffa Carro ju! Jättekul, jag ska bara hoppa in i duschen strax, sen typ försöka hitta något att äta till frulle och sen blir det till att tagga in till stan, typ runt 14 kanske det blir.
Jag måste bara lägga upp veckans hottie, han är ju hur fin som helst :D Ben Chung (B-Tek) från Jabbawockeez.. Har trånat efter honom hela dagen igår hahaha so hot! Love his dancestyle! <3

B-tek baby ;)
Låten e grym också :D

Have a nice day






Kommentarer
Postat av: Felicia

sv: hehe okej jag svARAR på kommentarer :P

2010-01-26 @ 12:50:57
URL: http://flizanlizan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0