Sjuk...

Hejsan!



Asså shit, jag har legat hela dagen och mått jättedåligt... Legat o spytt var tionde minut typ och huvudvärken... Jaa, bakfylla gånger 10 kändes det som! Helt sjukt! Men nu känns det lite bättre, men efter att ha spytt upp halva mig så är jag helt svag i hela kroppen och JÄTTEHUNGRIG! Men kan inte äta något :( När jag reste mig för o hämta vatten så vek sig knäna under mig! Haha, helt insane!

Jaja, nu så sitter jag här en sväng eftersom jag har legat hemma och haft tråkigt framför tvn hela dagen, lyckats sova oroligt ett par timmar bara typ... Usch, nej den här dagen är bara något jag vill glömma!

Jag har ju börjat med min lilla ''idé'' oxå tihi... Vill ni veta om den? Ni får helt enkelt vänta tills imorgon! Då ska jag berätta ALLT om den, när jag har vant mig lite hahaha, det är ganska spontant, och jävligt skönt! Tihi, och jag ska hålla mig till det här nu och inte banga någon gång, asså det kommer bli niiice :)

Hoppas ni sover gott allesammans ^^



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0