Så j*vla kallt!

Hello!

Jag kom in för ett bra tag sen men sitter fortfarande och fryser! Det är ju helt otroligt det här vad kallt det är! :O Hur kommer det se ut om ett par år liksom? Man kommer ju inte kunna vistas utomhus alls här i Sverige! Helt insane...
Men jag kom som sagt nyss hem ifrån att ha varit med Jocke sweets och Martin :) Träffade Becca också en stund precis innan jag gick hem, hon skulle lämna mitt smink och så där. Men det började med att jag gick hem till Jocke där han och Martin var. Vi var där ett tag och gjorde inte ett skit haha sen ville grabbarna ut o köra moppe... Jag ba ''what the fuck..?'' Har dom sett vädret? Ska jag åka moppe ute nu får det bli på min eller någon annans crossmoppe, jag är har bara ägt en scooter i hela mitt liv och den gick jävligt långsamt haha lättare o köra cross, så jag stod där ute och frös häcken av mig! Så otroligt jävla kallt!!!
Men sen började boysen inse att det är alldeles för kallt för att åka scooter nu så vi gick in, myste ner oss i soffan och kollade på film! Sen kom Jockes mamma med sushi(God bless her! Haha) och vi åt :) Sen så glodde vi på ''Sommaren med Göran'' hahaha jävligt rolig film faktiskt :P Jag brukar inte gilla svenska filmer så mkt, men den här var riktigt rolig! :) Det är med dom från Hey Baberiba u know? Asrolig! :)
Men sen så gick vi som sagt och mötte upp Becca för att Martin skulle tagga också, sen så drog jag hem! Och nu sitter jag här och dricker mjölk haha supergott! Jag älskar mjölk så sjukt mycket, kan dricka typ 2 liter om dagen :$ Har fått någon underlig craving efter mjölk sen jag kom hem från England haha sick... :P

Nu för tillfället vet jag faktiskt inte riktigt vad jag ska skriva mera, men det kommer upp mera ikväll förmodligen! :)

Puss o kram!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0