Retard comviq! | The game has begun.

God morgon!

Jag har varit vaken sen typ halv 6 och legat och degat framför tvn, har ju sovit hela kvällen och hela natten trots allt! Men jag är fortfarande lite sömnig, lite småseg sådär. Men det är chill ändå! Comviq har ju cpat sig hela morgonen nästan men har precis börjat funka för mig igen! Någon annan som har haft samma problem? Usch, jag hatar verkligen när det händer!

Jag påbörjade min idé med kortleken där idag också. Eftersom man inte ska tvinga fram frågor, för då blir det inge bra ju, så kanske det inte händer så ofta. Men jag fick upp en fråga som jag verkligen inte kunde bestämma mig vare sig jag ville göra det eller inte.
Det var att jag började småtjaffsa med en kompis och han frågade mig om jag var sur för jag verkade fett dryg mot honom sa han. Och så bad han mig berätta vad problemet var och det gjorde jag. Och vi började tjaffsa om att han har förändrats på sista tiden också och så där. Sen gick jag ifrån datorn för jag pallade verkligen inte börja tjaffsa med honom om någonting som jag inte har med o göra, därför hade jag inte sagt något till honom om hur sne jag var på honom egentligen förrän han frågade, då måste jag ju berätta liksom. Så jag undrade ju om jag skulle fortsätta skriva med honom and speak my mind u know, eller om jag bara skulle skita i det så det inte blev värre. Så blandade jag kortleken och det blev att jag skulle fortsätta snacka med honom. Till min lättnad så orkade inte han heller tjaffsa och vi slutade skriva med varandra efter att han bett mig be en tjejpolare ringa honom... Phu!
So, the game has begun! :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0