Om Dagens Tips

Jag har funderat och har bestämt mig för att jag ska börja göra Dagens Tips. Och eftersom att min blogg inte bara handlar om min vardag utan den vänder sig till dom som vill läsa om kärlek, känslor, vänskap och killar och så där så kommer det handla om det förstås. Jag skriver mest till tjejer eftersom jag är en tjej, men eftersom jag skriver om killar så kan jag skriva till killar också. Jag har sagt att den här bloggen ska ha lite killgrejjer (för jag älskar motorer, bilar och motorcyklar och sånt!) i sig, men jag har inte kommit så långt i mitt bloggande än, jag har liksom varit på invänjning kan man väll säga! Men jag ska köra igång med så kallade Dagens Tips.
Det kan vara ett tips om hur du ska göra en riktigt romantisk kväll för dig och din kärlek. Det kan vara ett tips på till exempel hur du själv kan stressa ner dig i hemmet. Det kommer också finnas tips för hur ni killar kan göra era flickvänner riktigt glada/tillfredställda/lyckliga, samt hur ni tjejer kan göra era pojkvänner glada/tillfredställda/lyckliga of course. För det är det min blogg handlar mest om; kärlek, killar & tjejer.
Så imorgon kommer jag att lägga upp mitt första Dagens Tips: hur man kan få en riktigt romantisk kväll, bra både för killar och tjejer :)

Men jag ska upp tidigt imorgon bitti så jag måste nog gå och lägga mig strax! PS. Är det någon som kan fixa ett schysst tema o så? Hojta till, skulle vara jättegulligt! :)

God natt och sov gott, sweet dreams ;)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0