Om Dagens Tips (Kvällstips)!

Jag sitter som sagt och planerar mitt Dagens Tips som idag blir Kvällstips! Hehe, och jag kan ju säga vad det ska handla om så intresserar det dig eller känner någon som det kan vara bra för o läsa så kika in senare eller skicka vidare min blogg! :) Jag skriver ju allt det här för er skull och för att ni ska få bra tips:).
Ikväll ska det handla om att man ska och HUR, viktigast av allt, man ska våga stå på sig i ett förhållande där ens partner har övertaget, att du känner att han/hon är den som bestämmer i princip allt. Det är viktigt att våga stå på sig så man inte gör saker man egentligen inte vill men man gör det för att den man är kär i säger så!!! Jag väljer att skriva om det för att jag själv har haft det problemet, tycker det är viktigt.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0