OCD-damp...

Idag är en jobbig dag. Sjukt massa jävla tvångstankar, och då blir jag rätt så irriterad också... Har jag så mycket tvångstjosan som jag har nu så är jag som en tickande bomb som kan sprängas när som helst och få rådamp... Då brukar jag undvika att göra något, men att vara med Jocke (min vän jag skulle träffa) brukar alltid får mig på bra humör även om jag har massa sjuka saker för mig! Och det är ju skönt förstås.
Jag sitter och väntar på att han ska höra av sig, han skulle fixa fram en ny mobil sa han först. Har suttit och spelat lite kort med morsan men tvångstankarna blev för jobbiga mot mig för o kunna spela mer. Tror att jag ska hoppa in en sväng i duschen strax!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0