My idea!

Så, nu har jag kollat på och lekt lite med tillbehöret till min idé... Gillar den asmkt, luktar nytt och gott och aslätt att blanda...
Blanda? Hmm, vad kan det då vara...?
Joo det är en kortlek förstås! Vi kan ju börja med att säga att jag vill använda just en kortlek till min idé pga jag ÄLSKAR kort! Allt som har med kort o göra, kortspel, patienser, korttricks. Jag gillar kort så mycket att jag har hjärter, klöver, ruter och spader som tungpiercing. Såg den i England och sa HOT DAMN, den måste jag ha!

Och nu till min idé...

Jag skrev ju förut i min blogg att jag gillar inte o planera mina dagar, tar dom som dom kommer, och att jag är väldigt spontan av mig, jag låter slumpen bestämma vad som händer. Remember? Well, I did. Och då började denna idé ta form i min skalle. Har ni hört talas om Tärningsmannen? Han låter slumpen avgöra vad han ska göra. Han har två alternativ, och så slår han tärningen, och om han får mellan 1-3 så betyder det kanske ja, och mellan 4-6 så betyder det då nej. Och han gör som tärningen säger och det förändrar hans liv. Jag blev inspirerad, men eftersom jag har sån himla tur i kortspel och litar på korten och älskar kortspel och de, så bestämde jag mig för att göra samma sak, fast med kort. Låter det insane? Haha, jaa jag är väll lite insane, men det är spännande som faan kan jag säga er. Och jag börjar förstås med småsaker, faan jag kan ju inte börja köra med skitstora saker på en gång, men det kommer! Och jag ska aldrig banga, utan ska göra som kortleken säger. Så har jag tex två alternativ att välja mellan, så kanske 1-7 betyder ja, och då betyder alltså 8-ess nej. Så blandar jag, och blir det nej så kör jag på det. And that's the deal. Never quit.
Låter det spännande? Haha, det tycker jag iaf. För jag pallar verkligen inte med det tråkiga liv man annars har, jag litar på slumpen och låter den gärna avgöra, för jag tror att slumpen har med ödet o göra, och att det som händer jaa det är meningen. Understand?

Jaja, that's my idea I've been keeping from ya'll! Like it? I know I do! ;)
Jag började ju med den igår, men det var med en gammal sketen kortlek och småsaker som jag bestämde mig för när jag var uttråkad, nu är det på allvar.

Well, cya! <3


Klicka på bilden för att komma till orginalets hemsida.

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0