Lite foton

Sitter och degar framför datorn ännu en förmiddag medans vännerna är i plugget... Haha, jag vaknade väll runt klockan 6, gick och satte mig i köket och drack en kopp te och lade lite patienser. Kunde inte bestämma mig om jag ville sätta mig vid datorn eller vakna upp som en hälsosam människa och sitta i köket o kolla ut från fönstret... Så korten bestämde, haha, jag satte mig i köket. Men sen gick jag o satte mig vid datorn i alla fall för det var inge roligt o sitta där helt ensam :P
Spelade lite msnspel med en polare, ovanligt? Hehe nej, har sen hunnit äta lite frukost, och pappa har kommit med usb-sladden till min mobil! Jag har ingen kamera (jag kanske råkade tappa bort den i Spanien inne på en toa *host*) så jag tar bilder med min halvkassa mobilkamera. Har inte haft sladden till den men nu har jag det! Ska lägga upp lite bilder som jag har tagit, tex när jag och Carro var i Uppsala tog jag bara ett par bilder, och sen lite småtråkiga bilder :)


Carro på en buss i Uppsala som vi fick planka på eftersom vi var så pass dumma som trodde att dom åkte med sl-kort i Uppsala också :P btw, dom åker med ul-kort, såklart?! Hahaha.


Vi satt på en toalett på Fyrishov ett tag och hade lite lekar för oss där vi skulle gissa vilken låt den andra sjöng... Haha det + att vara sjukt trött = jävligt mkt skratt!


Ja, vi hade otroligt kul iaf i väntat på Jobbarn ^^


Jag som aldrig i livet skulle vara med på kort när man ser ut som en zombie! Haha, ursäkta... :P


Min kissemiss som är sjukt svartsjuk av sig... Jag låg och klappade en av våra andra katter, och denna svartsjuka sak låg nere på golvet o stirrade upp på oss. Så kommer han upp till soffan o puttar ner andra katten och lägger sig, men han vill inte bli klappad, han vill demonstrera för mig hur tjurig han e. Han vänder bort huvudet & lyssnar lite försiktigt bak mot mig när jag försöker gulla med honom. Haha, jag och morsan har så kul åt honom. Han gör alltid så när jag klappar en annan katt, nästan som pojkvännen ^^

 

Jag ska försöka ta mer kort nu när jag har sladden, kanske blir lite långtråkigt o bara läsa och kolla på bilder som jag tar från Google, hehe :P Men men, nu ska jag kanske hoppa in i duschen snart, ska nog träffa Jocke idag :)

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0