Nice lördag

Nu har jag vaknat till ordentligt efter en natts festande :) Jag skulle ju kolla film och ha en mysig tjejkväll med Becca, men det blev till att vi drog över till min systers typ ex/pojkvän (vet inte riktigt hur det ligger till där) och umgicks och festade. Jag drog dit Danne och Tim också lite senare under kvällen, hade inte umgåtts någon av dom på länge. Det var sjukt roligt :) Men lite jobbigt med alla som raggade på en, det blev lite mycket när alla skulle hålla på.. Hahaha men jag får ta det som en komplimang helt enkelt, vad annars? :D
Här kommer lite bilder från hela kvällen :)


 

Där är då min natt i bilder! :) Hoppas ni hade en trevlig lördag??? Puss!

 

 


Kommentarer
Postat av: col

fina bilder:), synd att man knappt ser dig i nån ;)

2010-01-24 @ 23:09:31
Postat av: Felicia

sv: hälrligt jara allt är najs :P

2010-01-25 @ 09:29:09
URL: http://flizanlizan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0