Inte kommit iväg ännu ^^

Angående mitt förra inlägg, jag tycker det är jättesmickrande att folk tycker jag ser bra ut och tar gärna emot komplimanger, ta det inte fel. Asså, jag blir bara irriterad som faan på att killar som VET att jag har boyfriend raggar på mig och förväntar sig att jag ska ta dom istället men när det inte blir så så lackar dom sönder, va e de liksom? Och det märktes kanske att det händer inte en gång om året direkt... Men jag tycker det är jättekul o få komplimanger och att folk säger att man ser bra ut och tycker man verkar trevlig o så, det är bara killar som e medvetna om hur det ligger till och sen går och förväntar sig att allt ska gå som på rosor för dom, that's just bullshit! Time to wake up and smell the coffee guys! :)

Jag har inte kommit iväg ännu för både Carro och jag är ju som vi är, lite sega så där ;) Men snart ska jag åka in till stan och träffa min älskling! Ha en nice tisdag everybody :)



Kommentarer
Postat av: Felicia

sv: Händer idag då eller rezsten utav dagen :P

2010-01-26 @ 16:44:09
URL: http://flizanlizan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0