I got an idea...

Jag sitter och undrar vad faan jag ska göra. Jag orkar inte tagga ut nu, känner bara för att sitta inne inatt faktiskt, ovanligt för mig som alltid är ute och ränner på nätterna haha. Men så har inte fallet varit dom senaste dagarna, för det har hänt ganska mycket som jag behöver ta några dagars paus ifrån. Och jag är alltid spontan så ena sekunden kanske jag har innekväll, och sen andra sekunden så kanske jag sitter på ett tåg upp till Uppsala eller nått för att ha kul. Hatar att planera mina dagar, jag tar dagen som den kommer helt enkelt! Jag låter slumpen avgöra vad som händer.

En idé har förresten börjat ta form i mitt huvud, en jävligt spännande idé, som ni lär få reda på inom en viss tid om jag går igenom med den ;) Tror jag ska göra det faktiskt, verkar som en typisk Josefin-sak att göra, men nu ska jag så vidare på den spännande idén och tänka på om jag ska göra det eller inte, men jag är ganska så säker på att jag ska göra det!

Ska också lyssna vidare på lite musik, kolla på Ryan Higa, kanske sätta igång en film, käka mina ostbågar och dricka min coca-cola och äta min choklad, och tänka vidare på idén... ;D

Puss o kram!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0