Home again!

Hej!

Då är jag hemma från Uppsala nu då, hehe. Det var riktigt kul kan man ju säga fast det slutade inte direkt som vi hade tänkt oss... ^^
Jag och Carro träffades inne i centralen och åkte upp till Uppsala. Vi skulle ju överraska hennes barndomskompis när vi kom dit så han visste inte att vi kom. Vi visste bara att han jobbar på Dressmann och hans namn. Så jag fick fråga på båda Dressmann i båda galleriorna där om dom hade en vid hans namn, och neej det hade dom inte! Vi undrade om han har ljugit om vart han jobbar? Det kan han ju inte göra liksom. Så gick vi runt lite, käkade på BK och så där, och letade lite mer. Så vi åkte till Fyrishov, äventyrsbadet, och satt där i typ 2 och en halv timme! Vi hade ju messat honom vid det här laget och ringt, men han ringde inte förrns då. Haha, och han skulle inte kunna sluta på jobbet förrän om några timmar sa han! Han hade så sjukt dåligt samvete och skulle fixa taxi och betala resan hem o de, haha asså stackars kille. Vi sa hela tiden att de e vårat fel som inte ringde innan, och att jag och hon alltid har för oss sånna här äventyr och att vi fick se Uppsala, men han sa förlåt förlåt förlåt hela tiden stackars kille! Så vi åkte hemåt och kom hem till mig vid 1 kanske, satt o sov på tåget! Var så jäkla trött som inte hade sovit något natten innan heller!
PS. Vi hittade inte honom på någon Dressmann för att i Uppsala heter han tydligen något helt annat, INGEN känner honom vid det andra namnet, inte ens hans bästa kompis haha fråga mig inte... DS.

Jag orkar faktiskt inte skriva mer just nu, så jag får göra det sen :) puss o kram <3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0