Hemmakväll

Det verkar bli en lugn och skön kväll ensam hemma idag! Det är helt okej, för jag är lite seg i huvudet idag, har inte haft en kväll för mig själv på... Jaa, i England hade jag aldrig en kväll för mig själv haha och inte sen jag kom hem från England heller, så det kanske är skönt. Men jag har så mycket att tänka på, man stack från problemen och tog en paus när jag drog iväg till England där det var superskönt och jag kände mig sjukt levande igen, men när jag kom tillbaka till Sverige så började allting igen. Men det är inga problem jag kan lösa, det är mina nära och kära som har problem och jag hjälper alltid mina vänner och min familj, men jag kan inte lösa deras problem, det kan ju liksom bara dom göra.
Så en helkväll för mig själv och klicka bort samtal jag inte pallar med passar finfint ikväll! Sätta på en film och jag måste säga nej när Billy ringer (om han ringer) och vill ha mig dit. Haha, det kommer bli svårt och vi får se om jag klarar det eftersom det alltid är så roligt där borta, men imorgon så ska jag ju förhoppningsvis träffa en tjejkompis som jag står jättenära. Då kanske en kväll för sig själv nu kan vara skönt :)

Men jag hoppas ni har en schysst kväll och har det så roligt ;)


Här har ni då mig!

 

 


Kommentarer
Postat av: mynona

söt bild!

2010-01-05 @ 21:55:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0