Hemma från Jocke!

Nu har jag precis kommit hem ifrån Jocke sweets och satte mig här, jättetrött. Har ju blivit så van o gå och lägga mig vid den här tiden dom senaste dagarna hehe. Men jag och Jocke hade det jättemysigt! Fick en varm kram när jag kom innanför dörren ifrån den kalla vintern och kylde ner honom lite på köpet! Hahaha, vi satte oss o vardagsrummet och tittade på Zombieland, en sjukt rolig men lite äcklig film haha fyfan vad jag garvade! Jocke också, han Woody (man fick ju aldrig reda på hans riktiga namn i filmen) var ju härlig! Alltså han som är värsta twinkyälskaren haha han heter ju Woody på riktigt. Så jävla härlig snubbe! xD
Sen kom mamma med godis, en Redbull och sushi! Jag är ju en sån sushiälskare tihi. Sen kollade vi på Kopps och myste ner under en filt :) Känns verkligen som lillebrorsan som man aldrig fick! Har saknat dom tiderna med Jocke, jag är ju trots allt hans tattkant ;) hehehe.
Sen gick jag hemåt och nu så sitter jag här! Det enda som fattas är min älskling som jag saknar väldigt mkt <3
Lägger upp lite bilder.


Där är då jag innan jag gick till Jocke! Min typiska pose, det kan vara bra att veta det också ^^

 

Det här är då tröjan bakifrån som jag införskaffade i England! Aaaashet, jag älskar det här linnet så sjukt mkt (a)

 

Min älskade sushi från Skogås Centrum! Love <3

 

Sweets Jocke :) <3

 

Vi kollade runt lite på Jockes facebook eftersom jag inte har någon, så jag får hålla mig uppdaterad genom honom haha xD

 

Lite smått gammal bild på Jocke, från typ i somras/höstas haha tagen med min mobil..

 

Baksidan på kortleken jag köpte :)

 

Sleep tight and don't let the bedbugs bite!

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0