Hemma från bion, sjukt rolig! xD

Nu är jag hemma igen från bion! Vi såg på ''Did you hear about the Morgans?'', med Sarah Jessica Parker, hon från Sex and the City, och med Hugh Grant min snygging ;) hehehe den var skitrolig! Ni som har sett den, där i duschen ''it's an emergency!'' ''...I sure hope so!'' hahahahahahaha fyfan vad vi garvade!!! xD
Men fysatan vilken snöstorm! Har aldrig sett på maken förutom när jag var i norrland med 45 minusgrader! Shit alltså, Stockholms värsta vinter? Pluffsade hem i snön ikväll och var helt andfådd när jag kom hem till morsan! Haha ringde babe och han ba faan vad andfådd du är, vafan dåför? hahaha och när man kom ut från bion! Shit pommes frites.. 2 minuter ute i Stockholm = 2 timmar i Alaska?! hahaha...
Asså alla har verkligen varit surskallar idag, inklusive jag! Lite småsuriga så där allihopa, någon annan som har haft samma problem? :O Blev sönderstressad av en polare idag att ''du har en halvtimme på dig!'' och han bestämmer inte hur lång tid jag har på mig att gå upp till centrum o käka på? Så när vi träffades så gick jag fram till honom o sa åt han o komma in på Moonlight för nu har han stressat mig som faan nu ska han inte stå ute o röka om det var så himla viktigt liksom. Så kommer han in och säger ''här har vi menshäxan idag!'' eller nått liknande minns inte riktigt..? Så sa jag åt honom att han kan lika gärna gå härifrån då om han ska hålla på så där och då är det mitt fel :O Knaaas haha alla har typ tjaffsat idag känns det som, värsta PMS-dagen för alla, inklusive killar kan jag lova haha :P

Men jag kom nyss hem men kommer nog vara vaken ett tag till, puss på er.






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0