Hello!

Sitter och kollar runt lite på youtube och kollade igen på den här killen som jag hittade igår när jag kollade lite på Jabbawockeez. Han är ju bara för ball! Älskar när han låser sina armar och när han gör som vågor haha har försökt göra det jättelänge nu men verkar aldrig lyckas... ^^
Jag tycker han är asgrym och önskar att jag också kunde dansa så där! Kanske ska ta upp dansen igen och se hur långt jag kommer? Jag vet faktiskt inte, får tänka lite på det eftersom jag vill börja på thaiboxning och så där igen också. We'll see! :)
Snart ska jag äta min favorit mat; potatis och hollandaisesås! :D Älskar det asså, mmmh, det är så himla GOTT! Sen ska jag träffa en vän som jag inte har träffat och umgåtts med ordentligt på bra länge. Vi kanske skulle gå på bio, men eftersom jag fortfarande är lite småsjuk, snurrar och ont i huvudet och mår illa och det, så är det nog inte så bra att åka in till stan eller så nu. Så jag kanske bara går över till honom eftersom han bor ca 10 minuter härifrån om man går i min takt hahaha, och tittar på någon film, asmysigt låter det som! :)

Ha en bra eftermiddag people!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0