Hejsan!

Jag vaknade typ nyss! Haha, vilken sömntuta jag är va? Neej men jag hade knappt sovit något natten innan, och jag tror tyvärr att jag börjar bli sjuk :/ ont i halsen och jag har faktiskt ont i hela kroppen, känns som någon har stått o sparkat på mig när jag ligger eller nått, gör sjuuukt ont i revbenen o shit! :O
Men men, idag SKA det bli en chilldag hemma! Känner att jag måste vila upp mig om jag ska palla gå ut något imorgon eller så, så att jag äntligen kan få träffa min tjejkompis som jag har velat träffa jättelänge nu! Ska bli väldigt roligt o träffa på henne iaf när det väl sker, hehe! :)
Men nu ska jag gå o ta något o käka för jag är JÄTTEHUNGRIG!

Puss o kram! :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0