Hejsan nattugglor!

Jag sitter hemma hoss Billy min älskade vän nu och pratar med lite folk på msn som jag inte har pratat med på länge! Sjukt trevligt, men Billy sover nu hehe. Har druckit en grogg och ligger på en liten whickey nu, skönt o vara svårt påverkad ibland asså :)
Sitter och tänker på hur mycker killar kan göra med en. Man säger att man ska ta kontrollen och inte höra av sig så mycket men det går inte! Jag är en sån kärleksfull person att jag måste skicka minst 1 gulligt sms om dagen, är det flera som känner så?
Men det kanske är bra, killar uppskattar oftast sånna sms, speciellt om dom inte får så mycket kärlek annars, så tjejer passa på att uttrycka era känslor så mycket som möjligt, men var inte för på och glöm inte bort att ha era egna liv också! :) Tjejer, ni är så mycket värda, och killar, tro det eller ej, tycker om att höra att dom är underbara och fina, även om dom har svårt ibland att visa sina egna känslor!

Kram på er :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0