Gottedag! :)

Yo everybody!


Har haft en sjukt skön dag hittils! Suttit vid datorn ett tag precis när jag vaknat och spelat lite msnspel med en polare, lyssnat på musik och så där. Sen vaknade morsan och lagade lite käk, jättegott! En sorts gryta hon brukar göra med pasta, SÅ GOD! Kanske ska lägga upp receptet här för den är så jävla god :)
Sen har jag bara haft en chilldag asså, har varit inne på en sida som heter www.felsms.com, så sjukt rolig! Det är en massa personer som skriver ner sms som dom har skickat fel, inte alltid så glamouröst... ;)
Men iaf, sen gjorde mamma lite smälta bär och hällde det över vaniljglass, Gud så gott! Värsta gottedagen idag asså, kände på mig att den här dagen skulle bli mysig :) Vi får se sen vad som händer eftersom jag alltid tar dagen som den kommer!

Nu ska jag fortsätta läsa felskickade sms och äta choklad tihi, puss o kram!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0