Godnatt!

Tjenare!

Nu funkar det äntligen att skriva ett inlägg! Jag kom hem från Jocke sweets för ett tag sen och försökte logga in här och skriva men det gick inte! :O Det verkar vara flera som har haft samma problem idag, blogg.se funkar inte riktigt som de ska :P
Men nu är jag hemma från Jocke iaf! Idag har jag sovit till ganska sent men börjar ändå bli sömnig nu redan så jag ska väll gå o lägga mig o glo på tv eller nått strax. Vid 18 ungefär så gick jag upp till centrum med mami och köpte sushi! :D mums mums! Jocke kom upp dit och satt och åt med mig, snodde lite sushi hahaha men han e ju min gulleplutt så de e lugnt! ;)
Sen efter det så drog vi hem till honom och tittade på ''Legally Blondes'', en jävligt rolig film :) Det var faktiskt Jocke som ville se den fast det var en tjejfilm haha så tro inte att jag tvingade på honom någonting ;) Men det var jättemysigt som vanligt att umgås med bästa vännen och vi satt och åt lite godis och snackade och hade allmänt roligt :) Sen följde han mig en bit hem också, vi träffade på Jockes polare med en jävligt schysst epa :P Haha diggade den rejält!!!

Men nu ska jag snart gå och försöka sova lite, I need my beautysleep u know! :D hehehe nej men jag drömmer så sjuka drömmar, ska bli kul o se vad faan jag drömmer om inatt hahaha!

Puss o kram på er, sov så sött :)


Gammal bild på Jocke sen när vi började umgås, älskar bilden! :) <3





Kommentarer
Postat av: col

there's no way u NEED beauty sleep, im afraid that if u get any more u might overdose on beautifulness ;D :$

2010-01-29 @ 22:48:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0