Godnatt

Nu är jag här guys! :) Jag har inte lagt upp så mycket dom senaste dagarna, antingen har jag sovit eller varit lite busy ^^ Men men, jag ska försöka bättra mig, svårt när man inte har en bärbar data som vissa andra bloggare haha eftersom jag i vanliga fall inte sitter vid datorn förutom hemma. Fast jag har velat skaffa en ett tag, kan vara fett nice om man ska sitta på en Norrlandsbuss eller liknande, så jag funtar på att skaffa fram en.
Jag skulle egentligen ha köpt lite grejjer som jag behöver till min idé idag men det blev inte så tyvärr :( Men imorgon ska jag fanimej fixa fram dom grejjerna! Längtar sjukt mycket tills jag kan börja, är jävligt nyfiken på hur det kommer o sluta allting :P Men när jag har börjat med min idé så ska jag berätta vad det är och lite mera.

Jaadu nu ska jag bara titta lite på Ryan Higa på nåra videos jag hittade som jag inte har sett ännu, sen troligen gå och lägga mig, för jag ska kanske upp till Uppsala imorgon! Nu får det fanimej bli så också tycker jag :) Verkar askul!

Puss o kram <3


Min kära moppe, saknar <3 Längtar sjukt till sommaren!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0