God morgon!

Vakna ännu? Jaa dom flesta har väll börjat i skolan nu, men jag ska antagligen byta linje (igen) så det blir ingen skola för mig på ett tag tror jag. Ska försöka hitta något bra jobb istället :)
Jag är trött som faan, så jag ska äta sen kommer jag nog slockna några timmar hahaha, mor min kommer hem idag från Norrland så om jag inte ska åka upp till Norrland och hälsa på en polare där så ska jag bara umgås med mammsen idag! :) Har inte träffat henne sen innan jag åkte till England, och det var ju ett bra tag sen! Men jag hoppas att jag kan åka upp till Norrland ikväll för jag har ju inte träffat min norrländska polare på ännu längre, och jag saknar henne så sjukt jävla mycket! Skulle vara så jävla nice, och vi skulle ha våra små upptåg där uppe... ;) hahaha, neej men vi får som sagt se hur det blir, det beror helt på ifall hennes pojkvän orkar åka och hämta mig typ i Uppsala eller något, men jag uppdaterar senare och så får vi se hur det blir :)

Have a nice day! ;)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0