Finally!

Förlåt för noll uppdatering idag, men jag har haft mycket för mig och har inte suttit vid datorn förrän precis nu! Hatar att ha vänt på dygnet också haha, är inte speciellt trött fast jag har haft mycket att göra idag. Men jag hoppas att jag ska kunna sova snart eftersom jag ska träna senare på dagen och då kan man ju inte ha varit vaken hur länge som helst och gå och sova på gymmet! Haha, det skulle vara en rolig syn :D
Det ska bli kul o träna, har inte gjort det på ett bra tag för jag erkänner att jag har dels varit lat och dels bara varit med kompisar hela tiden haha. Bra där Jossan ;) Sen får vi se vad som händer, som sagt så gillar jag inte att planera mina dagar, men träna måste jag börja göra för min rygg och mina leder pallar inte så mycket mer utan träning haha!

Snart ska jag påbörja min idé också! Det ska bli sjukt nice tycker jag, ganska ovanligt, tror inte att det är många som håller på med sånt. Haha låter spännande va? :D

Men dom flesta sover nog nu eftersom dom har skola, tyvärr så har jag varit skoltrött som faan så jag tror inte jag kommer tillbaka till min skola :/ men jag har andra planer för mig, så det ska nog ordna sig!

Puss o kram.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0