Feels so wrong, but it's right..?




It feels so wrong but it's right.. Well.. Det känns så fel men det är inge fel med det. Det är bara jag och han som har problem just nu, och då kan det blir så här. Jag vet att det kommer gå över och att jag bara söker affection. Men, vad kan jag göra åt saken? Bara att acceptera läget och gå vidare, right? Det är inget fel i det jag tycker/gör/känner, absolut inte. Men det känns så sjukt jävla fel just för att det är ingen skillnad på det hur jag än känner, det är fortfarande samma situation och det kommer inte förändras, aldrig någonsin. So what am I bitchin' about? Well, nothing apparently. Men jag kan inte göra något åt saken, att det känns så in i helvete fel att det ger mig skuldkänslor..? What the fuck...



Kommentarer
Postat av: crippa

nåt fel lr? :/<3

2010-01-25 @ 23:32:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0