Bumper Stars ^^

Tjoo!!

Jag sitter just nu o har käkat kebab och druckit Redbull och spelar msnspel med Crippa xD Hahaha, så jävla kul, vi spelar ett spel som heter Bumper Stars och jag kan inte sluta garva!!! Så jävla roligt hahahahaha! Att man kunde ha så kul åt tjocka katter och ninjor som bumpar och stutsar hahaha...
Neej men tillbaka till reality :) Hehe, jag sitter och planerar ett Dagens Tips, har inte haft någon tid alls idag faktiskt! Har gjort lite småarbeten som jag tyvärr inte kan säga något om, sen har jag haft ett långt samtal med mina föräldrar om en resa som snart kanske ska göras och så! Men jag sitter och planerar för fullt så att det ska bli så bra som möjligt :) och spelar lite samtidigt förstås hehe men kan man göra 2 saker samtidigt så kan man :D

Kramis



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0