Borta bra men hemma bäst.

Kom hem för en liten stund sen bara, har varit en körig natt :P
Men jag hade det trevligt igår när jag kom hem till Billy, träffade på en stupfull Robin haha han såg inte att det var jag först, sen satte jag mig breve honom o han skrek ''men de e ju Jossan ju! Vafan sa du inte att Jossan va här för?!'' Haha, det var skojjsigt :)
Sen gick Billy och däckade i sängen och jag och Robin kollade lite på film och hade det trevligt :)
Men nu så sitter jag och har precis käkat på Donken, ska bara chilla idag! Skulle egentligen ha åkt till Uppsala med en tjejkompis idag, men det blev ju som det blev tyvärr. :/ Hoppas bara att vi kan åka dit snart, skulle vara trevligt, o hälsa på en snubbe hon e på G med haha hon ville ha med mig eftersom hon inte har träffat honom på ca 7 år tror jag det var. Men det ska bli trevlans!

Ska fortsätta kolla på Ryan Higa nu, ha en sjukt trevlig kväll nu! ;D



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0