Bio senare | Om Dagens Tips..

Hejsan!

Jag och Carro har precis vaknat upp och ska nog gå upp till centrum och köpa något o äta :) Det får bli kebab haha är sjukt sugen på det! Sen ska vi vänta på att Jocke hör av sig för vi tre ska gå på bio idag eftersom det inte blev så igår tyvärr! Vi vet inte riktigt vad vi ska kolla på men det bestämmer vi nog oss för när vi kommer dit :) Fast igår när vi satt och väntade på dissarn vid bion så vart jag så jävla sugen på biopopcorn så jag köpte en och vi satt och åt hahaha om man känner mig vet man att jag äter nonstop ^^
Men i alla fall, jag måste hoppa in i duschen innan vi drar upp till centrum så jag vaknar till och blir ren och fräsch! Vaknade några gånger inatt av att Carro låg och snackade med dissarn haha han frågade om vi e sura och Carro sa att om du ska be om ursäkt till någon så ere Jossan, jaa jag är inte så jävla glad på honom som gör så där mot Carro för det känns inte bra. Usch nej men nu slutar vi prata om det! :)
Jag vet att jag skulle komma med ett tips igår, men vi kom hem så sent och så där. Men jag har tänkt iaf på att det har varit mycket för tjejer och jag har verkat lite antikillar ett tag haha med tanke på det jag skrev om igår. Men så är inte fallet haha I love boys (a) Neej men så jag ska lägga in ett tips på vad man kan göra för killar så att dom ska må bra u know, dom förtjänar lika mycket attention ju! ;)

Men nu ska jag hoppa in i duschen, good information! Haha, vi hörs vid senare, ha en schysst onsdag nu sweeties.

Så länge får ni njuta av pics på mina favoriter (a)

Kid Rainen

B-Tek

Swaggerboy

:)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0