Bilar, bilar, bilar...

När jag var i England såg jag massa söta bilar, sånna där mini cooper u know, och dom är ju så sjukt jävla söta! Hahaha, så kom jag på att en stylad liten minibil skulle ju vara... ballt? haha så kom jag på att en kompis till mig som e från England har snackat om att han har en sån riktigt stylad när han bor i England, så jag har blivit helt kär i dom där bilarna :P Fast jag skulle ju lugnt ha en Sverigeflagga uppe på taket haha eller nått sånt!
Så riktigt stylad och söndertrimmad skulle ni se mig åka runt borta i England om jag bodde där, men här har ni några smått stylade bilar, enjoy! ;)





Fast den allra mest stylade och coolaste bilen är...



BMW m1! ha, den där asså... skönhet :)

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0