Asian

Goddag!

Jag har precis kommit hem och sitter här och äter jättegod sushi och har hämtat ut ett paket på posten! Jaadu, det är min lilla idé som har kommit hem till mig äntligen ;) Så jag ska bara packa upp och kolla lite, sen får ni reda på vad min idé är, äntligen va? :) hehehe.
Asså, sushi är nog den godaste maten... En liten fakta om mig; jag är helt förtjust i asiatiskt! Asiatisk mat, asiater tihi dom är ju hur snygga som helst?! :D Tihi, jaadu, kanske har märkt de me tanke på Jabbawockeez och Ryan Higa? Jaa, men det är en liten fakta om mig, jag älskar asiatiskt över huvudtaget, det är nått med dom som jag dras till... Is that so wrong?! (a) <3

Kramis


Två bilder på sötnosen :)

Enjoy it ^^



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0