Andra inlägget!

Mitt andra inlägg denna kväll då :) Men fan det är spännande o ha en ny blogg o man kan skriva i princip vad man vill HAHA.
En killpolare kommer snart o hämtar upp mig hemma hoss min pappa och så ska vi åka hem till honom, antagligen dricka lite :) Jag har varit i England i ca 2 veckor och har inte träffat Billy på jättelänge, så träffades vi tidigt idag och nu så ska jag sova där och umgås med min goda vän. En snubbe som heter Wille e där också som jag bara har träffat en gång förut, verkar vara lika mycket spelnörd som jag, I love it! ;)
Så nu ska jag börja fixa mig lite & snart hem till Billy och dricka lite och spela lite Assassins Creed 2 som jag har blivit lite smått beroende av haha, älskar o springa in i väggen så han trycker upp sig mot väggen, erkänner att jag garvar sjukt mkt åt det :$

Men ha en bra kväll, vi lär höras! ;)






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0