- Ta vara på dina vänner.

Heeeej!

Jag vill bara meddela att jag är på tillräckligt bra humör ikväll haha :D Neej men jag hoppas att ni som läser bloggen också är på bra humör, annars hoppas jag att jag på nått sätt gör er på bättre humör, för ikväll är en sån kväll helt enkelt!

Jag har också bara en sak till att säga. Att även om man är kär så är det okej att känna sig trygg hoss någon annan också. Alltså, bara för att en annan kan få en att må superbra och man messar den personen när man känner sig lite nere när man vet att ens stora kärlek kanske inte alltid svarar så är det inte fel. Det är bara bra! Så länge man inte får känslor för den personen som mer än en väldigt bra vän. Och jag som tjej vet att killar blir otroligt svartsjuka på varandra, så man ska vara försiktigt med vad man säger och gör. Men att ty sig till en annan person som kan få en att skratta, som kan vända ens sura min upp och ner, och man känner sig bara trygg och att den personen respekterar en, det är inte fel någonstans. Det är viktigt att veta att man kan ty sig till andra människor, tjejer som killar, för att bygga upp nya vänskaper är bland det bästa som finns. <3






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0