Vargen

Vargen är ett djur som jag alltid har haft nån underlig kontakt med. Jag kan inte förklara det, men när jag ser en varg, en bild eller på riktigt, så blir jag som förfrusen. Bara står och stirrar. Det är så vackra djur! Och när dom ylar. Jag ryser i hela kroppen. Det är dom mest underbara djuren jag kan tänka mig, och dom är INTE ett hot mot människan! Det är väldigt sällan som dom attackerar en människa. Om någon känner sig hotat så är det såklart att man försvarar sig själv eller sina ungar, och det är det vargen gör. Skulle inte ni försvara er själva eller erat barn om någon försökta göra något? Det är väldigt synd att så många har fått en sån fel bild av vargen, dom är underbara! Jag älskar vargar, och kommer alltid att göra det. Likaså med hunden, vargens släkting, underbara djur! Jag har alltid varit en hundmänniska, trots att jag har 5 katter. Men jag hör ofta att folk som växt upp med katten vill ha hundar och tvärtom. Inte så kontigt kanske att man tröttnar? Hehe.
Men vargen, alltså ett av världens vackraste djur. Håller ni inte med mig?

 

 

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0