124 amazing man facts del 1!

God morgon!

Jag har inte sovit något, blä... Jag suger verkligen på de här! Men jag måste försöka sova lite snart iaf, fattar inte vad problemet e. Men min kropp får skylla sig själv om den inte vill sova, fine, nu faan ska jag vara vaken hela dagen :O
Men på tal om annat, jag lovade ett Dagens Tips men jag läste en ''gammal'' brittisk Cosmopolitan och hittade en jävligt intressant lista! Listan heter ''124 amazing man facts''. Hell yeah it's amazing! Hahaha, man skrattade och ooh-ade och wow-ade åt det mesta, så jag tänkte översätta några av dom här 124 punktera i den här listan som blev mina personliga favoriter! Jag delar upp det i 3 delar för det var rätt så många frågor jag valde ut. Förlåt för att jag hänger ut er killar så här, but it's just for fun ^^ Hang on...


Del 1
  1. 60 % av männen skrattar åt skämt som andra män berättar, medans bara 38 % skrattar åt skämt berättade av kvinnor. Haha, det tyckte jag var jävligt sexistiskt :P Men jaa, då behöver vi kvinnor inte tänka på att vara roliga iaf! Eller så måste vi bara anstränga oss mer?
  2. Enligt en studie gjord år 2005 på Bristol universitetet så har män som inte rakar sig varje dag mindre sex än dom som gör det. Stämmer det? Alltså, jag har inget emot killar med lite skäggstubb, men jag tycker det är mycket sötare utan. Så, jaa det kanske stämmer. Vad tror ni?
  3. Manliga medlemmar av Pygmy Aka Tribe(?) i centrala Afrika låter regelbundet sina barn suga på deras bröstvårtor när dess mamma inte är i närheten. Knas! Var bara tvungen o skriva ner det, haha, kanske något som kommer börja här i Europa? I hope not!
  4. 84 % av männen vill gärna ha ett nytt skärp i present. Ett tips till er tjejer, gå ut och köp ett nytt skärp till er kille!
  5. Urologer på Indiana universitetet har kommit på att för varje ca 15 kg som en man går upp i vikt så blir hans penis 1.5 cm kortare. Wow, now you know that guys! Vill du inte ha en mindre penis så gå inte upp i vikt!
  6. En undersökning berättar att Brittiska män spenderar i genomsnitt 1 timme och 44 minuter med att fixa iordning sig för en utekväll (bara 19 minuter mindre än den genomsnittliga kvinnan). Tänk att det bara var skiljer 19 minuter mellan en man och en kvinna på att fixa sig inför en utekväll? Tänka sig, när jag och min pojk ska ut så ska jag bara börja fixa mig 19 minuter innan honom, så slipper han vänta! Succes!
  7. År 2006 så opererade mer än 4000 män bort sina man boobs - även kallade moobs. Ja, män har väll också komplex över sin kropp, det är inte mer än rätt att dom också ska få operera sig. Men jag tänkte att det kunde vara intressant fakta; det är inte bara vi tjejer trots allt som bryr sig om vårat utseende så mycket, notera punkten ovan också :P
  8. Brittiska och Welshiska män har större odds att dö genom att få ett okänt föremål uppkört i röven än att dom blir träffade av blixten. Hahaha, jag är inte säker på vad det betyder, men roligt lät det! Det borde antingen betyda att det är väldigt liten chans att blixten slår ner i dom, eller så betyder det bara att dom inte pallar trycket av att få någonting uppkört i röven! Hahaha erkänn det lät kul ^^
  9. Den genomsnittliga mannen friar efter 3 år, men den genomsnittliga kvinnan önskar att han skulle ha gjort det 4 månader tidigare. Amen to that! Nej men det tror jag kan vara sant, dom flesta män är rädda för att gifta sig, och det där är ändå genomsnittet.
  10. Män med djupa röster tenderar att avla fler barn än män med ljusa röster. Wow, I scored right. Hahaha, neej jag skojjade bara, men jag undrar om det verkligen är sant. Men intressant var det och det gav mig ett litet skratt ^^
  11. Den genomsnittliga penisstorleken baserat på att fråga män är 17-20 cm. Den genomsnittliga penisstorleken varifierat av en läkare är 12-15 cm. Ingen nyhet direkt att killar ljuger om sin snoppstorlek men här har vi bevis på det iaf! ;)
  12. Fem % av männen erkänner att dom skulle kunna använda en tandborste efter att den ramlat ner i toaletten. Tänk på hur många som inte erkänner det då? Det måste ju vara en del, och att dom ens gör det. Usch? Don't wanna kiss a guy after reading this :P
  13. Den genomsnittliga mannens hjärna är 10-15 % tyngre än en kvinnas... vilket inte har någon intelligens betydelse - kvinnor har dubbelt så stor chans att gå ut universitetet med ett förstaklassigt eller övre andra gradens betyg. Så då betyder det alltså att män är... tjockskallar?
  14. Endast 39 % av männen ogillar faktiskt att bli medsläpade på shoppingtur. Girls, ta vara på det här. Det betyder alltså att 61 % går gärna med på det! Wonderfull ;)
  15. En utav 1250 män kan komma bara av att tänka sexuellt utan att röra sig själva. Wow... that's kinda cool. Haha och ovanligt, undrar vilka dom här männen är? :P
  16. Den genomsnittliga mannens heltidslön är 318,603 kronor medans den genomsnittliga kvinnans heltidslön är 248,476 kronor. Det är bara fel, så fel! Jag tycker att kvinnor och män borde bli lika behandlade. Det där är gammalt vafan att männen ska få mer lön fast dom gör exakt samma och likadant arbete. It sucks!


Det var den första delen av tre av 124 amazing man facts! :D Hope you enjoyed it! ;)






Kommentarer
Postat av: EMMA

Fan va äckligt att använda tandborsten efter den legat i toan.

2010-02-04 @ 11:41:50
URL: http://endastemmas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0