Gamla tv-spel, humörsring och armband!

Haha, jag och syrran gick igenom några av hennes gamla lådor som hon hade med sig från sin morsa, och gissa vad vi hittade? Jo, jättegamla tvspel! Då menar jag jättegamla, från Playstation 1! Shit alltså, vart sjukt glad, för vi spelade det jättemycket när vi var yngre, tillsammans med pappa också. Vi har letat som faan efter dom så ligger dom långt ner i en låda hemma hos syrrans mamma! Riktigt kul var det att hitta dom!
Fick även ett sorts nitarmband och en humörsring(fotar imorgon). Kommer ni ihåg dom där humörsringarna man använde? Dom som ändrar färg efter vilket humör man är på. Det är en sån! Haha, det var kul det också, att jämt kunna ''se'' vilket humör man är på ^^ Funny..

Här är alla spel vi hittade:



Road Rash! Det spelet har vi suttit och spelat nu sen vi hittade spelen.
Man ska tävla mot 15 andra pers och slå ner varandra och döda varandra.
Man måste inte men det har jag gjort! Haha, dom låter så jävla kul också
när som slåss, som äkta karatekids, och när dom ramlar så skriker dom
som tjejer! xD Klockrent, man kan ju inte låta bli att asgarva!


Medievil! Det spelet kommer jag ihåg att jag tyckte var för läskigt att
spela när jag var liten. Lyckades sen spela lite, men satt och skakade hela
tiden hahaha, a little pussy är vad jag var! Men nu skulle jag nog bara skita
i uppdragen och springa runt och döda zombiesarna, har ju blivit lite galnare
haha. Som när jag spelar UFC, sitter och skriker ''die maddafakka'' haha!


Gran Turismo! Så jävla kul vi hade åt det här spelet! Oftast var det jag
och pappa som satt och spelade, men Gud vad kul man kan ha! Det måste
typ vara min och pappas grejj. Jaa, kul har man åt spelet iaf, oherhört kul
bilspel för er som inte vet.


Doom! Jag tror att det är första Doom. Det borde det vara eftersom
det inte står något annat på. Det spelade pappa JÄMT! Jag brukade
tittade på, men var skitskrajj... Var som sagt en liten pussy när jag
var liten! Haha, men sen tillslut kunde jag sitta och spela själv och gick
runt och var värsta kallblodiga mördaren typ haha men dom stora
monstrena fick pappa ta hand om! Och det var några skelett också som jag hade
ett STORT problem med! Hatar skelett, och dom här sköt elektiska
bollar som följde efter en! *gulp* Hahaha!


Overboard! Ett båtspel som jag och min syster ofta satt och spelade.
Antingen så är man på lag, eller så tävlar man mot varandra. Då ska
man skjuta ner varandra och försöka ta massa skatter och sånt. Om
man är på lag ska man göra samma sak, fast skjuta andra/annat!
Riktigt skjukt spel! Hahaha.


No Fear Downhill Mountain Biking! Ett skitrolig cykelspel! Jag lovar,
det är riktigt skojj! Kan inte säga så mycket än att man ska tävla mot
andra, eller mot varandra, och man ska vinna och spela massa olika levlar
och banor. Riktigt skojj iaf!


Crash Bandicoot 2: Cortex Strikes Back! Det här spelet hade vi nog
roligast åt! Jag och min syster kunde sitta och spela timmar efter timmar
bara av det här spelet! Shit alltså, man blev verkligen spelnörd av att
äga det här spelet, men nu verkar det tyvärr inte funka längre... Det
var såklart det första spelet vi testade, men det segade som fan, sen
blev det bara helt svart... :( Men det kanske funkar sen igen efter lite
putsning! Hehe.

Nu ska jag fortsätta spela Road Rash här för mig själv mitt i natten! Hahaha, riktigt skojjsigt att hitta sånna här gamla spel som man jämt satt och pressade när man var yngre.
Någon annan som har hittat någonting från när ni var små som ni bara blev hur glada som helst över att hitta igen?
Ahja, cya sötnosar! :D <3

Kommentarer
Postat av: Albin

Haha, vilken nostalgi jag fick av att se alla de där spelen! :) Tack så mycket, det värmde.

2010-02-24 @ 17:00:06
URL: http://AlbinAxelsson.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0