Onsdag 24/02/10, drömmar & tv-spel

Godkväll!

Har känt mig så jävla tråkigt idag asså xD Inte gjort ett skit, man blir så anti att gå ut när det är så här mycket snö... Jag tycker att det ska smälta bort NU!
Men i alla fall så har jag och syrran spelat lite mer Road Rash idag, haha konstigt eller? ;) Dom är ju så fula så man sitter och skrattar så man får ont i magen. Seriöst, jag har skitont i magen nu! Försökte starta lite andra spel, men det verkar bara vara detta spel som funkar och är roligt på samma gång. Dom andra spelen var riktigt keffa, men när man var yngre fanns ju inte ps2 och ps3 så det var ju det bästa som hade hänt inom tekniken liksom. Nu finns Ipods och shit så man fattar verkligen vad dålig grafiken är :P Som när man har dödat typ 5 pers på det där Road Rash, så kommer man sisst... Ändå så är det fortfarande 15 pers man spelar mot haha 15 pers har alltså åkt förbi en, hur går det till? xD
Men alltså jag tycker att jag borde börja skriva ner mina drömmar, för dom är allvarligt sjuka. Eller bara allmänt ''whaat..?'' Som för ett par nätter sen så drömde jag och Jabbawockeez(LOVE!). Jag träffade Phi, B-Tek och Swaggerboy tror jag det var? Hahaha, och jag gick fram till Phi och frågade om jag kunde få en puss på kinden och det fick jag haha... Och jag lovar, det är precis som att det händer på riktigt för jag känner allting, det är så himla verkligt. Men iaf, B-Tek var ju så som han brukar vara! ;D Det är mina boys det haha, sen igårnatt så drömde jag om dom igen. Det var någon begravning I think? Och Kid Rainen min ''förebild'' var där HAHA, och han flörtade med mig sen drog han in mig på toan och skällde ut mig eller nått? Jag fattade ingenting sen kysste han mig? :S Neej men att träffa Jabbawockeez är ju min allra största dröm jag har just nu, på min dödsbädd skulle att träffa Jabbawockeez stå överst på listan. Kanske därför jag drömmer om godingarna hehe. Och inatt drömde jag något jättekonstigt, att det var någon som ville mörda mig och några andra jag var med, så klättrade vi upp i ett stort jävla träd?! Jaa, och vi skulle försöka trolla bort den här snubben på nått höger eller vänster. Sen var vi hemma i min morsas lägenhet och det var tydligen en brud som jag var kär i... Liksom, vafan? Och det bästa är ju att jag kommer ihåg dom här drömmarna jämt alltså, kommer ihåg en hemsk dröm som jag hade om min boyfriend ens innan vi blev tillsammans.. Vi har ju känt varandra sen jag var 13 år kanske? Och den drömmen, usch och fy... Mådde skit över den drömmen flera dagar för mina drömmar är.. Aah..

Jaja! Skulle ju ta kort på det lilla nitarmbandet jag fick av syrran igår, och humörsringen så det har jag ju gjort! Förlåt för jättesuddiga kort, men min mobilkamera är inte den bästa :)


Just på den bilden på min hand så hade jag precis satt på mig ringen, men just nu har den färgen blå, vilket betyder klarhet och att jag är sensuell just nu. Man vet ju aldrig om ringen stämmer, eller om allting bara har med värmen att göra som ändrar färgen, men färgen stämmer faktiskt in ganska bra på mig just nu om jag ska vara ärlig! :P haha.


B-TEK


KID RAINEN


PHI


SWAGGERBOY



MINA BOYS FRÅN JABBAWOCKEEZ :D

Love // JP <3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0