Inget att göra

God eftermiddag!

Shit vad långtråkigt det kan vara att inte gå i skolan. Man vaknar, ligger och drar sig ett tag, sen går man upp och sätter sig vid datorn, för vad annars kan man göra liksom? Ut och gå? Nej tack! Inte i det här vädret. Brukade ofta gå ut och gå en morgonpromenad, men som alla andra här i Sverige säkert redan vet så är det svinkallt! Det räcker med att jag var ute den största delen av helgen.
Jag har verkligen haft mycket i skallen den senaste veckan så jag har inte lyckats tänka ut något intressant att skriva om. Men nu äre ju faktiskt så att jag inte går i skolan eller jobbar (men söker!) så jag har ju tid, därför ska jag göra mitt bästa för o komma på nått intressant :)

Puss o kram <3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0