Söndag 21/02/10

Tjenare!

Sitter här med Becca och har precis kollat på ''Cirque Du Freak: The Vampires Assistant''. Det är en film baserat på en bokserie om Darren Shan. Det finns ganska många, typ 9 böcker eller nått sånt. Jag har läst ca 5-6 st, och den här filmen var gjord på två utav dom. Men det var inte exakt som i boken, inte mycket alls. På ett sätt var det bra, eftersom då vet man inte vad som händer så är det ganska spännande. Men jag tycker att dom borde gjort mer som i böckerna, för dom äger verkligen! :D
Jag har inte haft tid att blogga, för jag har varit ute nästan hela tiden. I förrgår så åkte jag och Becca till Älvsjö hem till henne på kvällen. Stannade där ett tag och chillade med hennes pappa och systrar. Sen träffade jag faktiskt på mitt gamla ex från när jag var några år yngre. Nu är jag tillsammans med hans polare haha men han verkade inte bry sig, skönt de! :P Det var faktiskt skitkul, var på en fest med honom. Sen åkte vi hemåt tidigt som faan på morgonen, åkte hem till farsan i Brandbergen.
Igår åkte vi också ut, hem till min morsa först och fixade mig lite. Sen åkte vi till Beccas farsa igen, sen kom Billy och hämtade upp oss! :D Alltid lika kul att träffa på honom. Vi åkte bil ett tag, sen taggade vi hem till Billy och kollade lite film, hade kul och bara chillade allmänt. Somnade tidigt på morgonen, eller runt 5 typ haha, vaknade runt 8-9 av att Billy börjar peta på en och säger ''Jossan, Jossan, Jossan'' 100 gånger om.. xD hahaha, blir alltid lika irriterad på honom, men älskar honom lika mycket för det! ;P
Ikväll blir det till att dra och kolla på en gammal kompis innebandymatch. Det är också en från den kretsen därifrån jag känner mitt ex och min nuvarande pojkvän, faktiskt han som presenterade oss! Ska bli skitskoj att träffa honom.
Men nu ska jag bara lägga upp lite bilder & vara lite social mot Becca, sen duscha och fixa mig, sen blir det till att dra iväg till Skogås! ;D

Puss o kram <3

Jag och Becca kollade på Avatar för ca en vecka sen

Det va då vi käkade glass med smälta bär ;)

Dagen efter åkte vi till Fredrik i Järfälla

Becca försökte sig på WOW ^^ hon tyckte det var skitkul

På morgonen dagen efter så tittade vi på GSH, då var jag tvungen att ta kort just där!

Typ nån dag senare kom Caroline ner ifrån Norrland, då åkte vi bil med Bertil, han har ett par stringtrosor som hänger ifrån backspegeln ;D

Caroline <3

Billy ville typ inte vara med på kort, därför gjorde han så här..?

Haha, gullungen Billy xP

Becca ville inte heller vara med på bild imorse

Hahaha

En av Billys tattoos, love them!

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0