Makeup, Healingbok & bra musik!

Halloj!

Jag hade precis skrivit ett långt inlägg men råkade på något jättekonstigt sätt ta bort den... -.- Fyfan vad irriterad man kan bli!
Men jag skrev iaf att idag så skulle jag försöka hålla mig vaken hela dagen så jag kunde få in en normal dygnsrytm igen, men det gick ju inte så bra haha! Men jag sov inte speciellt länge iaf, ett framsteg :) Sen lite senare så åkte jag in till Haninge Centrum och handlade lite smink & tillbehör, vilket verkligen behövdes! Tycker det är jättekul att köpa nytt smink och sånt, för jag älskar verkligen smink och att sminka både mig själv och andra! Hår är kul o trixa med också, hehe :) Men jag tänkte lägga upp en bild på mitt smink lite längre ner i inlägget.
Så nu sitter jag då här och har precis käkat donken och lyssnar på Sarah Dawn Finer - Standing Strong, helt underbar låt! Har suttit och tryckt på Replay hela tiden, den är ju så grym!
Jag har även börjat läsa (igen) på en bok om healing ''Prayer and the five stages of Healing''. Sånt tycker jag är sjukt intressant; healing, andra sidan, det ockulta och sånt där. Någon annan som delar det intresset med mig? :D

Men nu så ska jag fortsätta lyssna på låten och bara chilla! Jag har lovat er ett Dagens Tips också, it will come! :)


Sarah Dawn Finer - Standing Strong (8) <3

 

 

Här är smink & tillbehör som jag köpte idag!

Fv: Puderpuff, tunn - 20 kr
Max Factor Kajal Kohl - 75 kr
Max Factor ögonbrynspenna Hazel + borste - 85 kr
Loréal Collagen+ mascara (min personliga favorit!) - 129 kr REA!
Depend svart nagellack - 25 kr

Totalt: 334 kr

 

 

Boken jag har börjat läsa på, väldigt intressant

 

 

 


Kommentarer
Postat av: col

håller me:) de e ett riktigt intressant ämne

2010-02-02 @ 20:23:32
Postat av: Denice

ja, jag delar det intresset med dig :) jag har gått mediumutbildning, utövat healing också. Det gick sådär. Men nu har jag börjat känna av vad som kommer ske i framtiden. Första ggn det skedde trodde jag inte så mkt på det, men jag berättade för en kompis vad jag trodde skulle hända och sen hände det, och det var ingen grej som man väntade skulle ske. Jag har ringt många medium och fått mycket hjälp med saker dessutom och de har berättat mycket saker som ska ske i framtiden, och mycket utav de det sagt har skett och vissa saker har bekräftat det jag själv fått fram. Alla människor har förmågan men vi har stängt av oss för det. Jag går även på healingsessioner och jag har förändrats mkt pga det, positivt alltså :) hehe..



Oj vad långt det blev, var inte meningen. Men jag har en bok jag läser just nu som jag tycker är skitbra! "be så ska du få" av Ester & Jerry Hicks om att skapa sitt eget liv.

2010-02-07 @ 22:11:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0